Monday, April 9, 2012

Cheese Cake

Lagi-lagi projek nak menghabiskan cream cheese. Bila habis gi beli lagi...ish ish tak de penyudahnya, memang semua kat rumah ni hantu cheeessee.....hihihihhi :)) Saya buat adunan yang sama banyak macam tu hari (Oreo Cream Cheese Cupcakes),tapi saya bahagikan 2 - satu buat perasa Oreo Cream Cheese dan satu lagi Blueberry Cream Cheese. Cuma kali ini saya gaul dengan Small Crushed Oreo tu yang jadi gelap keknya, tapi ketara rasa Oreo dalam kek, kurang muak sikit (bagi saya dua-dua ok). Satu lagi adunan tidak ditambah apa-apa, saya guna biskut Ritz Cracker yang bulat sebagai base dan blueberry filling. Maka dapatlah 2 jenis cheese cupcakes pada hari tersebut...ini pun dah masuk stok baru cream cheese ada projek nak buat.....tungguuuu......;)


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...